maanantai 13. heinäkuuta 2015

VIIKONLOPUN VISIITTI

Vietettiin Mikon kanssa viime viikonloppu mun kotikonnuilla. Edellisestä visiitistä olikin jo ehtinyt vierähtää puoli vuotta aikaa. Viikonloppuun sisältyi kampaajakäyntiä (tulosta siitä voitte nähdä kolmannesta kuvasta), sukulointia, syömistä, kuoharia ja kavereiden kanssa oloa. Mulla on tapana tehdä visiitit kotiin aina kaksi kertaa vuodessa - jouluisin ja kesäisin kotipaikkakunnallani järjestettävien pienten festareiden aikaan, jolloin kaikki muutkin mun lukioaikaiset kaverit on siellä. On aika vaikeaa saada muulloin koko poppoo kasaan, joten on kätevää nähdä aina tällöin, kun yleensä kaikki ollaan silloin paikalla. 

Meidän tämänkertainen visiitti oli harmillisesti hyvin lyhyt, mutta ehkä ensi kerralla voidaan vierailla vähän pidemmän aikaa. 


Käytiin viikonlopun aikana myös äidin kanssa ostamassa mulle uusi matkalaukku. Mun edellinen oli tosiaan sellainen ties kuinka monta vuotta vanha, likainen ja suht rikkinäinen yksilö, johon ei myöskään turhan paljon sisältöä mahtunut. Oon ihan innoissani tästä mun uudesta laukusta, eikä ajatus sen pakkaamisesta tunnukaan enää ihan niin kammottavalta. Nyt mun ei ehkä tarvitse vetää viittä kuukautta yhdessä asukokonaisuudessa, hehheh.

Pakkaamisesta puheenollen, nyt jos koskaan te vaihdossa tai pidempään ulkomailla olleet, kertokaas mulle teidän parhaimmat pakkaamis-vinkit, niitä nimittäin tarvitaan ! :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti